Reklama yra prekybos variklis. Įmonės, kurios siekia padidinti pelną, nuolat naudoja šį įrankį siekdamos savo tikslo. Vienas iš efektyviausių prekių ir paslaugų reklamavimo būdų – reklama ant stendų.
Pagrindiniai reklaminių stendų pranašumai yra šie:
- Patraukiantis dėmesį. Dėl didelio dydžio ir stiprių vizualinių vaizdų konstrukcijos patraukia pėsčiųjų ir vairuotojų dėmesį.
- Daugkartinis kontaktas. Tikslinė auditorija daug kartų susiduria su informacija, nes žmonės grįžta iš darbo, nuolat lankosi parduotuvėse. Informacija nuolat matoma.
- Palanki kaina. Reklaminio stendo nuoma kainuos kelis kartus pigiau nei reklama per televiziją ar radiją.
- Palanki vieta. Dažniausiai judriose miesto vietose įrengiami reklaminiai stendai, o tai garantuoja tikslo pasiekimą.
- Kelių platformų naudojimas vienu metu. Galima naudoti kelias plokštes, kad būtų užtikrintas didelis kontaktų su potencialiu klientu dažnis.
- Universalumas. Reklaminiai stendai tinka reklamuoti tiek būtiniausias prekes, tiek firminius produktus, tiek paslaugas.
Nuomoti ar pirkti reklaminį plotą?
Kiekvienas priima sprendimą atsižvelgiant į tai, kokia reklaminė kampanija planuojama. Jei yra noras reklamuoti prekę ar paslaugą reklaminiuose stenduose nuolaidų ir akcijų laikotarpiu, parodose ar mugėse, tuomet verta išsinuomoti reklamos platformas. Tuo atveju, kai lauko reklama bus nuolatinė, verta įsigyti reklaminį stendą, tai atsiperka per kelis mėnesius.
Kaip padaryti reklaminį stendą, kad jis būtų patrauklus ir tuo pačiu efektyvus?
- Išsiaiškinti, ką reikia perteikti. Pagrindinė žinutė, pagrindinė informacija. Tai gali būti interneto adresas, patrauklus šūkis, prekės pavadinimas.
- Pastebimas iš toli. Kuo didesnis, tuo labiau pastebimas. Dizaino tekstas turi būti lengvai skaitomas ir aiškus.
- Originalumas. Čia reikia galvoti apie tai, kas bus pavaizduota ir parašyta ant jūsų stendo ir nesivadovauti jokia standartine dizaino koncepcija. Kontrastingos spalvos padės pagerinti jūsų pranešimą.
- Įvaizdis, reklama stende žmogų turi paveikti per kelias sekundes.