Visame pasaulyje yra itin populiaru įsigyti įvairias prekes internetu. Tai suteikia nemažai privalumų ne tik prekių tiekėjui, pardavėjui, bet ir galutiniam vartotojui ar užsakovui. Šiais laikais įsigyti internetu galima pačių įvairiausių prekių, ne išimtis ir medicinos ir sveikatos prekės.
Gavus užsakymo užklausą, jis yra nusiunčiamas pardavėjui, kuris pasitelkęs išmaniąsias technologijas formuoja užsakymo krepšelį ir po apmokėjimo gavimo organizuoja jo pristatymą. Išmani sandėlio valdymo sistema yra patraukli tuo, kad jos funkcionalumas padeda vienu metu atlikti keletą operacijų ir realiu laiku valdyti ne tik užsakymus, bet ir sandėlio likučius, jų vietą sandėlyje, įvairius dokumentus ir jau vykdomų užsakymų būsenas.
Sandėlio valdymo sistema, padeda įvairiems gamintojams ir logistikos paslaugas teikiančioms bendrovėms, savo užsakovams pasiūlyti išmanų sprendimą, kaip valdyti savo užsakymus ir prekes „nuo durų iki durų“. Ji ne tik palengvins kasdieninius darbus, bet ir padės išspręsti įvairias su tiekimu susijusias problemas, tokias kaip neteisingai atkrautos prekės; vietos trūkumas; nepakankamas sandėlio greitis, kai užtrunka prekių atkrovimas; darbuotojų kaita ir trūkumas; inventorizacijos supaprastinimas.
Renkantis išmaniąją sandėlių valdymo sistemą, reiktų numatyti reikalingus komunikacijos būdus, bendravimui su įmonės klientui, integruojant įvairias verslo valdymo sistemas. Ji taip pat padeda integruoti įvairius verslo valdymo sistemos įskiepius, atitinkančius jūsų verslo poreikius. Taip pat galite lengvai kontroliuoti ir valdyti finansus ir išlaidas, susijusias su skirtingomis įmonės veiklomis bei tiekimo grandinės darbu. Galima stebėti ir sandėlio darbo našumą ir darbuotojų produktyvumą.
Dažnai išmanus sandėlių valdymas ir įmonės veiklos efektyvumas priklauso nuo galimybės greitai atlikti paprastą ir išplėstinę prekių paiešką. Patogu ir tai, kad sandėlio valdymo programa nurodo prekės buvimo vietą sandėlyje, todėl jos paieška neužtruks ir jūs galėsite organizuoti užsakytos prekės pristatymą.