Vienas didžiausių vidinių iššūkių su kuriuo susiduria verslas yra finansų valdymas ir pinigų srautai. Tinkamas pinigų srautų valdymas yra labai svarbus bet kokio verslo išlikimui. Verslininkai turi suprasti ir efektyviai valdyti savo pinigų srautus, kad užtikrintų, jog turi pakankamai pinigų savo išlaidoms padengti ir investuoti į augimo galimybes. Finansų valdymas apima tokias užduotis kaip būsimų pinigų srautų įvertinimas, išlaidų valdymas ir finansinių ataskaitų sudarymas, kad būtų galima stebėti verslo finansinę būklę. Ne pelno organizacijoms pakankami pinigų srautai yra būtini efektyviam finansinių išteklių valdymui ir planavimui. Todėl įmonės, siekdamos užtikrinti ilgalaikę sėkmę, turi teikti pirmenybę finansų valdymui.
Kitas didelis iššūkis verslui – darbuotojų valdymas ir išlaikymas. Talentų valdymas yra strateginė funkcija, orientuota į darbuotojų įgūdžių nustatymą ir ugdymą, kad jie atitiktų ateities verslo poreikius. Didelė darbuotojų kaita gali neigiamai paveikti verslo produktyvumą ir pelningumą. Todėl įmonės turi investuoti į darbuotojų išlaikymo strategijas, tokias kaip konkurencingų atlyginimų ir išmokų siūlymas, augimo ir tobulėjimo galimybių suteikimas bei teigiamos darbo aplinkos kūrimas.
Veiklos efektyvumas ir našumas taip pat yra dideli iššūkiai įmonėms. Šiandieninėje konkurencinėje rinkoje įmonės turi nuolat tobulinti savo veiklą, kad išliktų konkurencingos ir pelningos. Tvarios verslo transformacijos valdymo modeliai gali padėti įmonėms pasiekti ilgalaikį tvarumą ir sėkmę. Be to, buvo įrodyta, kad darbuotojų savarankiškumas pagerina darbuotojų gerovę ir efektyvumą, todėl padidėja produktyvumas . Viešųjų paslaugų organizacijos susiduria su unikaliais procesų valdymo ir paslaugų teikimo iššūkiais, kuriems reikalingos specializuotos valdymo strategijos. Todėl įmonės turi sutelkti dėmesį į veiklos efektyvumą ir našumą, kad išliktų konkurencingos ir sėkmingos ilguoju laikotarpiu.
Išoriniai iššūkiai, su kuriais susiduria įmonės
Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduria verslas, yra konkurencija ir rinkos prisotinimas. Didėjant globalizacijai ir internetui, įmonės susiduria su didesne konkurencija tiek vidaus, tiek tarptautinėse rinkose. Dėl to įmonėms gali būti sunku išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti klientų. Be to, į rinką patenkant vis daugiau įmonių, ji gali tapti perpildyta, todėl naujoms įmonėms bus dar sunkiau sėkmingai veikti. Dėl to įmonės turi nuolat diegti naujoves ir prisitaikyti, kad išliktų prieš konkurentus. http://cvpavyzdys.com/index.php/category/straipsniai/